KAKO MI JE POMOGLA RADIONICA KREATIVNOG PISANJA NA INTERNETU

Početkom godine, otkrila sam blog "Snovi u koferima". Tekst koji mi je tada privkao pažnju bio je " 12 životnih lekcija iz 2017. godine". Čitajući ovaj tekst, shvatila sam da sam, radeći na svom blogu savladala mnoge pomenute lekcije, ali da je moje putovanje svetom kreativnosti zapravo tek počelo. Dva meseca kasnije desila se radionica Kreativno pisanje na internetu koju je osmislila autorka ovog fenomenalnog bloga ( uskoro vas na blogu očekuje i jedan vrlo inspirativan iskren razgovor sa njom), Jelena Bašević. Ono što bi najpre trebalo da znate jeste da, kada kreirate svoj blog, objavite nekoliko postova kojće privući pažnju i steknete određeni broj čitalaca, vaše kreativno putovanje tek počinje. Pisanje i blogovanje, kao i gotovo svako drugo zanimanje, zahteva kontinuirano učenje, praćenje novih dešavanja u sferi koja vas interesuje i svakodnevni rad.


Pisanje svakako jeste kreativni proces koji zahteva stilsku autentičnost i slobodu, ali u okviru rada na tekstu bilo koje vrste, postoje određena "pravila". Upravo tome posvećen je prvi deo radionice. Uvek možemo raditi na usavršavanju svog stila pisanja, a Jelena će vam otkriti neke male "trikove" i tehnike koje možete primeniti u radu na svojim tekstovima, bilo da ste bloger, copywriter ili se bavite bilo kojom sferom digitalnih medija ilinternet marketinga.

Nikada nisam imala problem sa inspiracijom i pronalaženjem dovoljno dobrih tema za blog postove, ali sam se često preispitivala da li je ono što pišem dovoljno dobro i koliko se zapravo razlikuje od sadržaja i stila koji neguju neki drugi lifestyle blogeri. Na radionici sam shvatila da se sa ovom dilemom suočavaju gotovo svi ljudi koji se na bilo koji način bave kreativnim radom. Preispitivanje ove vrste je sasvim normalno, ali ne smemo dozvoliti da dovede do tzv. "kreativne blokade". Upravo iz ovog razloga, i sama sam imala duge pauze u pisanju. Nasuprot nesigurnosti stoji oslobađanje koje je, veoma bitan deo svakog kreativnog procesa. Svako od nas je poseban, ali je potrebno da tu posebnost otkrijemo i damo joj oblik pretvarajući je u ideju. Radionica me je navela da još jednom razmislim o predstavljanju sebe i svog bloga, o porukama koje želim da šaljem putem svojih tekstova i načinu na koji mogu da prevaziđem zamku poređenja sa drugim kreativcima.

Takođe, bilo je reči o društvenim mrežama koje su sve važnije u brendiranju bilo kog proizvoda. Naučićete kako da komunicirate sa više ciljnih grupa, zašto se i kako pisanje za društvene mreže razlikuje od pisanja koje primenjujemo u blog postovima, kako da od "običnih" priča napravite priče koje će, zahvaljujucinstagram postu privući pažnju. 

Najlepše od svega što mi je ova radionica donela jeste spoznaja o tome koliko je važno uživanje u samom kreativnom procesu, tj. stvaranju teksta i koliko perfekcionizam nekada ume da bude poguban po kreativnost. Uvek će postojati nešto novo što ćemo naučiti najverovatnije da će nam, u izvesnom smislu, svaki naredni tekst biti bolji od prethodnog, ali to nikako ne znači da sada, u ovom trenutku, nismo dovoljno dobri. Kreativnost ideje ne treba odlagati. Uvek krenite! Naravno da je neizvesno i da ćete se susretati sa nepoznatim stvarima otkrivajući nešto novo o sebi, kao što je uostalom slučaj sa svakim putovanjem, ali upravo u tome je lepota i razlog zbog kog sam godinama beskrajno zaljubljena u pisanje. 

http://snoviukoferima.com/radionica-kreativno-pisanje-na-internetu/ 

Ne zaboravite najvažniju stvar sa početka teksta- usavršavanje mora biti kontinuirano. Da, to znači da ni na jednoj radionici nećete dobiti " magičnu formulu uspeha", alćete i te kako proširiti svoja interesovanja i otkriti neke nove uglove posmatranja teme o kojoj ste odlučili da pišete! Da ne govorim o nekim sjajnim ljudima koje ćete upoznati, a koji dele vašu strast! Razmena ideja vrlo je korisna i meni je ( a verujem da će i vama) pomogla da prevaziđem neke svoje nedoumice i dobijem inspiraciju za nove teme.



Коментари

Популарни постови