Ko su heroji novog doba i šta sad ljubav ima s tim?

Učini vam se nekad da ste istrošili sve svoje resurse, sve zalihe one dobre, pozitivne, kreativne energije...učini vam se da već dugo stojite na nekakvoj raskrsnici ne uspevajući nikako da pronađete pravi put. Da ste negde, u nekoj gužvi, zaboravili sebe. I taj period ponekad zna da traje zaista predugo. Naročito nama koji “umemo sa tugom” jer je jednostavno pretočimo u reči. Iako, ni sa rečima nije uvek lako. Ponovo je prošlo više od mesec dana od poslednjeg teksta na blogu. I ne, to ne znači da nema novih ideja. Naprotiv! Možda ih čak ima previše. I možda ni sama nisam sigurna kako ću ih sve realizovati. Neću vam kriti da u poslednje vreme imam loše dane. Znate one dane kada se pitamo da li ono što radimo uopšte ima smisla?! I baš, u sred nekih takvih dana, nađe mi se u rukama februarski broj omiljenog magazina Elle. A u njemu ni manje ni više- heroji i ljubav! Savremena bajka kakvu znaju da ispričaju samo vrhunski majstori. Neki ljudi i neke priče koje vraćaju makar blagi smešak na lice i iskru radosti u oči. Neki ljudi koji inspirišu. Neki ljudi koji svojom autentičnošću, entuzijazmom, kreativnošću i hrabrošću pokušavaju da menjaju sve(s)t. I izgleda da im i te kako polazi za rukom. Možda baš zato što njima nije samo februar “mesec ljubavi”. Ljubav stvaraju svaki dan svojim delima. Ljubav u svemu. Sve u ljubavi. I niša nije slučajno. Nekoliko dana pre nego što sam zaronila u stranice najdražeg  magazina, otkrila sam blog Snovi u koferima  i neverovatno inspirativan tekst autorke o lekcijama koje joj je donela godina koju smo nedavno ispratili. Tekst je izazvao bezbroj pozitivnih reakcija, pa su i ostali blogeri pisali svoje utiske o godini za nama i delili sa čitaocima lekcije koje su oni, na lakši ili teži način, naučili u želji da pošalju poruke svima nama koji smo upravo spakovali ili raspakovali kofere u potrazi za svojom srećom. Vratila sam se na trenutak u mart prošle godine i setila Blog Open-a i svih onih ljudi koji su mi nesebično pružili podršku kada sam prvi put na glas izgovorila da nikada neću odustati od svoje In love with Art and Fashion priče. Nikad ne znate čije reči mogu postati vaša inspiracija i pokretačka energija. Ako ste i jednu osobu “prodrmali” i izvukli iz letargije, učinili ste veliku stvar. Iako toga niste svesni. Zato verujem da su heroji svakog doba ljudi koji ne odustaju. Od sebe, pre svega. Od onoga što osećaju kao svoju potrebu, strast i misiju. Ljudi koji znaju da i najmanji koraci jesu početak neke promene. Oni koji ne misle samo na sebe. Oni koji gledaju dalje. Svi oni koji pronađu snage da veruju iako se suočavaju sa dilemama i strahovima. Iako često moraju voditi bitku sa vetrenjačama. Hrabri ljudi. Ipak, ja ovo svoje pakovanje kofera ne bih nazivala još uvek hrabrošću. Možda radije kreativnom ludošću.  I potragom za sobom. I toliko traženom slobodom. Raduje me što na tom putovanju nisam sama. Zapravo, svi mi imamo neke slične priče. Samo se različito nosimo sa životnim izazovima. Od samog života važnija je njegova percepcija, prolazi mi često kroz glavu misao Mire Bobić Mojsilović dok u ko zna koju po redu torbu pokušavam da spakujem uspomene i sitnice jer se veoma teško nosim sa rastancima. Posle toliko prelomnih trenutaka, shvatam da je danas možda najveća hrabrost ostati dosledan sebi. To je i najteže. Najveći izazov savremenog doba u kome je must have da sve bude must have. A ja baš želim da ponovo budem JA. Zbog toga u međuvremenu nije bilo novih tekstova. To ne bih bila ja.  Ti “prelomni trenuci” u životu uvek učine da otkrijete nekog novog sebe. I ja otkrivam stvari koje nisam znala o sebi. Ali, ako sam u nešto sigurna, to je da život počinje izvan komforne zone. Pravi život. Nesavršen. I ne uvek fer. Prepun iskušenja i izazova! Provokativan, lud, brz i nepredvidiv! Ali uzbudljiv, beskrajno uzbudljiv! I šta sad ljubav ima s tim?! Šta znam, mislim da je ljubav uvek umešana u sve naše korake, želje, snove, planove… Svesno ili nesvesno. Radimo stvari iz potrebe da uverimo sebe da ipak nismo istrošili sve one resurse i dobru energiju sa početka priče. A onda, tako obnovljeni, svu tu energiju delimo sa drugim ljudima, a to je zapravo najlepše od svega!



Neizvesnost…Strah…Novi počeci…

Ali, sve je to ŽIVOT. U kome smo, ako volimo, već heroji! Jer… ne moram da kažem da je za ljubav potrebna hrabrost! Mnogoo hrabrosti! Ali, ako se za nju odlučite, nikada nećete biti na gubitku! Good luck!

Коментари

Постави коментар

Популарни постови